Прізвище, ім`я, по батькові
|
Фільчук Олена Анатоліївна
|
Посада
|
Викладач
|
Місце роботи
|
Біловодський професійний аграрний ліцей Луганської
області, (06466) 2 02 93, Belovodskiy_litsey@i.ua
|
Освіта
|
Луганський Державний педагогічний інститут імені
Т.Г.Шевченка, 1997 рік
|
Самоосвіта
|
Дистанційна форма, 2013, 2017, 2020 роки ДЗ «Луганський національний
університет імені Т. Шевченка»
|
Педагогічний стаж
|
16 років (на 01 вересня 2022 року)
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії
|
Педагогічне кредо
|
«Не зупинятися на досягнутому!»
|
Опис педагогічної ідеї
|
|
У педагогіці дедалі більше застосовують
інтерактивні методи навчання та інноваційні технології. Я використовую
інтегральну технологію, яка була розроблена професором В.В.Гузеєвим.
Назва цієї технології походить від
латинського слова, яке означає цілісність, нерозривність і включає чотири
напрямки:
-укрупнення дидактичних
одиниць,
-планування результатів
навчання,
-психологізація процесу
навчання,
-комп`ютеризація.
Якщо вдається поєднати всі ці напрямки, то
утворюється єдина, цілісна, інтегральна технологія.
Блок уроків інтегральної технології
включає такі модулі:
-ВП-вступне повторення (Тема «Cклад, властивості,
застосування окремих представників вуглеводнів»).
-ВНМ(О)-вивчення нового
матеріалу (основний об`єм) (Тема «Теорія будови органічних сполук»).
-З(Т_М)-закріплення
(тренінг-мінімум) (Тема «Ненасичені вуглеводні»).
-ВНМ(Д)-вивчення нового
матеріалу (додатковий об`єм) (Тема «Розв`язування
задач на виведення молекулярної формули речовини за загальною формулоюгомологічного
ряду та густиною або відносною густиною»).
-З(РДН)-закріплення (розвиваюче
диференційоване навчання) (Тема «Вуглеводні»).
-УП-узагальнююче повторення.
-КОН-контроль (Тема
«Узальнюючий контроль знань №1 з теми «Теорія будови органічних сполук. Вуглеводні»).
-КОР-корекція (Тема «Корекція
знань з теми «Вуглеводні»).
Особливу увагу приділяю ступеню
зацікавленості учнів, їхнім настроям, результатам проведених уроків, і тоді з`являються
результати: поява зацікавленості у здобуванні знань, дружні відносини під час
групових форм роботи, допомога слабким учням.
|
Про мене
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий