Про мене



Прізвище, ім`я, по батькові
Фільчук Олена Анатоліївна
Посада
Викладач
Місце роботи
Біловодський професійний аграрний ліцей Луганської області, (06466) 2 02 93, Belovodskiy_litsey@i.ua
Освіта
Луганський Державний педагогічний інститут імені Т.Г.Шевченка, 1997 рік
Самоосвіта
Дистанційна форма, 2013, 2017, 2020 роки 
ДЗ «Луганський національний університет імені Т. Шевченка»
Педагогічний стаж
16 років (на 01 вересня 2022 року)
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії

Педагогічне кредо
«Не зупинятися на досягнутому!»
Опис педагогічної ідеї
   У педагогіці дедалі більше застосовують інтерактивні методи навчання та інноваційні технології. Я використовую інтегральну технологію, яка була розроблена професором В.В.Гузеєвим.
   Назва цієї технології походить від латинського слова, яке означає цілісність, нерозривність і включає чотири напрямки:
-укрупнення дидактичних одиниць,
-планування результатів навчання,
-психологізація процесу навчання,
-комп`ютеризація.
   Якщо вдається поєднати всі ці напрямки, то утворюється єдина, цілісна, інтегральна технологія.
   Блок уроків інтегральної технології включає такі модулі:
-ВП-вступне повторення (Тема «Cклад, властивості, застосування окремих представників вуглеводнів»).
-ВНМ(О)-вивчення нового матеріалу (основний об`єм) (Тема «Теорія будови органічних сполук»).
-З(Т_М)-закріплення (тренінг-мінімум) (Тема «Ненасичені вуглеводні»).
-ВНМ(Д)-вивчення нового матеріалу (додатковий об`єм) (Тема «Розв`язування задач на виведення молекулярної формули речовини за загальною формулоюгомологічного ряду та густиною або відносною густиною»).
-З(РДН)-закріплення (розвиваюче диференційоване навчання) (Тема «Вуглеводні»).
-УП-узагальнююче повторення.
-КОН-контроль (Тема «Узальнюючий контроль знань №1 з теми «Теорія будови органічних сполук. Вуглеводні»).
-КОР-корекція (Тема «Корекція знань з теми «Вуглеводні»).
   Особливу увагу приділяю ступеню зацікавленості учнів, їхнім настроям, результатам проведених уроків, і тоді з`являються результати: поява зацікавленості у здобуванні знань, дружні відносини під час групових форм роботи, допомога слабким учням.

Комментариев нет:

Отправить комментарий